Regulamin Karty Stałego Klienta

§ 1.
Sprzedawca może zaproponować Kartę Stałego Klienta, a Klient ma prawo poprosić o takową.
Warunkiem właściwego naliczania punktów rabatowych jest przesłanie na adres e-mail: 

potwierdzenia z imieniem, nazwiskiem (lub nickiem na Facebooku) oraz numerem karty w temacie wg. wzoru: Jan Kowalski, XXX (numer na karcie)

Karta Rabatowa

Karta Rabatowa

§ 2.
Okazując przy każdych zakupach kartę, wraz z podaniem jej numeru masz gwarancję zachowania dotychczasowych rabatów oraz kumulowania punktów zwiększających rabaty (będziemy zapisywali Twoje zakupy aż do przekroczenia kolejnych progów) i tak:
po przekroczeniu wartości zakupów w wysokości 1000PLN otrzymujesz dodatkowy 1% rabatu, uzbierawszy zakupów za 2000PLN otrzymujesz dodatkowy 1% rabatu (masz już 2%), 3000PLN wydane i zapisane w naszym systemie to 3% rabatu, itd. aż do 10% maksymalny sumaryczny rabat wynikający z karty stałego klienta, polubiena na facebooku, itp. może wynieść nawet 15%.

§ 3.
Karta nie jest imienna a to oznacza że mogą się nią posługiwać różne osoby zbierając punkty dla właściciela.
Rabat jednak przysługuje osobie zgłoszonej do systemu (wg. wzoru z paragrafu 1.).
Sprzedawca ma prawo poprosić o potwierdzenie tożsamości z systemu.

§ 4.
Rabaty wynikające z karty stałego klienta nie dotyczą zakupów hurtowych, które są ustalane indywidualnie.

§ 5.
Rabaty wynikające z karty stałego klienta obejmują również produkty promocyjne, przecenione oraz wyprzedawane (UWAGA: od dnia 1 lipca 2016 z rabatów zostają wyłączone produkty marki Semilac!).

§ 6.
30.09.2015r. skończyła się promocja przyznająca rabat za samo "polubienie" naszego konta na Facebooku. Jednak rabat "nabyty" i przypisany do danej karty nadal przysługuje. Warunkiem, jest oczywiście, nadal aktywny status "lubię to" wobec naszego fanpejdża. 

§ 7.
Od 1.07.2016r. wszelkie rabaty przestają dotyczyć produktów marki Semilac.